dilluns, 27 de febrer del 2017

Taller de diseny del producte, LCI Barcelona

El dia 26 de Gener, aprofiant que ja hi erem a Barcelona amb l'institut, la meva companya Mar Juárez i jo ens hi vam quedar per acudir a un taller impartit per l'escola de disseny LCI.
Aquest taller gratuït consistia en fer-nos una petita introducció al disseny del producte i a l'escola LCI,  pensat per a futurs estudiants.

Primerament ens van fer una petita xarrada sobre l'escola i el que és el disseny del producte, i després  ens van proposar un exercici: fer prototips o esbossos de possibles cadires només amb una fulla de paper i estissores.

Jo, a diferència de la meva companya, no tinc pensat estudiar disseny. M'hi vaig apuntar només per curiositat i em va semblar una experiència molt positiva.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada