dissabte, 21 de novembre del 2015

Joana Biarnès, una entre tots

Sortida al teatre Bartrina en motiu del Festival Internacional de Cinema "Memorimage" 2015

El passat 4 de Novembre vam fer una petita excursió al festival de cinema de Reus, Memorimage. Vam veure el documental de la secció oficial titulat una entre tots.
El documental narrava la vida de la Joana Biarnès, la primera dona foto-periodista a Espanya. Em va semblar una historia preciosa i digna de recordar a través d'un documental d'aquest nivell. El documental em va semblar molt bo, ens va ensenyar la vida de la Joana d'una manera molt amena i completa, amb molts missatges i lliçons de vida essencials per a qualsevol artista. Pocs dies després vam saber que el documental que inaugurava el festival,una entre tots, va guanyar el festival, no vaig veure la resta dels documentals però realment crec que tenia el nivell necessari per a guanyar-lo, i em vaig alegrar molt quan ho vaig saber.


Companys de la classe amb la Joana i el seu marit, Jean Michel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada